Op vakantie in Alaska

Dit jaar werd mijn vriendin dertig jaar. Ik vroeg aan haar wat ze altijd al had willen doen, iets speciaals dat al lang op haar lijstje stond. Toen vertelde ze me dat ze graag op vakantie naar Alaska wilde. Wij gaan graag samen op vakantie en zijn dol op de natuur. We vinden het fantastisch om te kamperen in de natuur en te wandelen, of hiken. De afgelopen jaren zijn we naar veel verschillende bestemmingen gegaan, niet altijd in de natuur in, maar we proberen het wel tijdens de vakantie. Twee jaar geleden hadden we Japan bezocht voor zestien dagen en daar hebben we ook voor een paar dagen een trektocht gedaan. Als je naar Japan gaat de eerste keer, dan wil je natuurlijk veel van de toeristische dingen doen. Maar wij vonden het leuk om grote steden af te wisselen met een trektocht. Als ik terugdenk aan de vakantie, dan is de trektocht toch een van de hoogte punten geweest. Als kind had zij veel gekampeerd met haar ouders en dat vond zij altijd erg leuk. Voordat ik haar kende ging ik altijd naar het strand en steden tijdens mijn vakanties. Tijdens onze eerste vakantie samen nam ze mij mee naar Noorwegen en daar raakte ik ermee in contact. Dat beviel zo goed dat we daarna nog veel vergelijkbare vakanties hebben gedaan. Maar dit keer wilde ze graag op vakantie naar Alaska en dat leek mij een fantastisch idee. Ik had een vakantie in Alaska ook hoog op mijn wensenlijst staan en om haar verjaardag te vieren besloten we om te gaan.

Een geweldige vakantie in Alaska met Wild Alaska

Bij mijn werk is het geen probleem als ik lang op vakantie ga, maar mijn vriendin moet het eerst vragen. Twee weken is normaal het maximum bij haar werk, maar gelukkig kon ze deze keer drie weken vrij krijgen. We maakten daarna een lijstje van de dingen die we wilden doen tijdens onze vakantie in Alaska en hadden veel dingen hetzelfde. Met dit lijstje gingen we opzoek naar een reisbureau. We kwamen uit bij wildalaska.nl. Dit reisbureau richt zich op vakanties in Alaska en had dus veel ervaring met dit gebied. We zagen op hun website al verschillende reizen die ons erg leuk leken. Ik belde ze op en legde ze onze ideeën uit en wat we wilden bezoeken. Ze hadden al meteen een aantal leuke voorstellen. Ik had gevraagd of ze ons konden mailen met een offerte en een plan, zodat we er even rustig naar konden kijken. De plannen zagen er geweldig uit en we besloten om de vakantie in Alaska te boeken bij Wild Alaska.

Een super ervaring

Vorige maand was het eindelijk tijd voor onze vakantie in Alaska. We hadden er lang naar uitgekeken en hadden er veel zin in. Het reisbureau had ons netjes voorbereid op alle activiteiten en had ons een mooi schema gemaild. Tijdens de vakantie was er helaas een klein probleempje door de fout van een van de hotels. Het hotel had een overboeking en de kamer was al bezet. Ik legde het probleem aan het reisbureau uit en ze hadden meteen een ander mooi hotel geboekt. Het was niet hun fout, maar ze hadden het goed opgelost. Voor de rest was de vakantie in Alaska fantastisch, we hebben veel mooie plekken bezocht en mooie natuur gezien. Een vakantie in Alaska met Wild Alaska is een echte aanrader.

• Ze hebben een mooi aanbod aan reizen
  • Zorgen dat je goed voorbereid op vakantie gaat
  • Als er problemen zijn, dan lossen ze die snel en adequaat op